xoves, 11 de xuño de 2020

Quen son? I

3º, 4º, 5º, 6º PRIMARIA

Personaxes de películas

Signo de interrogación de la mujer Stock de Foto gratis - Public ...
Son unha muller. Sen ser raiña, son de sangue real. Vivo nun mundo onde a maxia existe. Son orfa de pai e de nai, pero teño unha irmá. O meu mellor amigo ten un nome que comeza pola letra O____. Eu non teño poderes, pero a miña irmá sí. O meu palacio está á veira do mar. Na miña historia, o príncipe non é o heroe, senón o vilán. Ainda que non é inverno, todo está cuberto de neve. Sabes quen son?

antony (alaracristo17) en PinterestSon un animal. Sen ter plumas, sei voar. Sendo negro, non son un morcego. Encántame o peixe, pero non son un gato. Son un alfa, pero non son un lobo! Estou cuberto de escamas. Teño catro patas, ás e unha longa cola. O meu mellor amigo é humano, o seu nome comeza con H___. Vivo nunha illa de guerreiros vikingos no medio do mar. Quen son?

*Se xa o adiviñaches e queres comprobar a solución, fai clic na imaxe e verás a foto da personaxe.


Ningún comentario:

Publicar un comentario